کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از اتفاقات و ویژگی های تازه در واتس اپ

واتس اپ شبکه اجتماعی WhatsApp

جستجوی استیکرها آسان تر می شود

به گزارش سافت گذر، واتس اپ به دنبال آن است که چت کردن و پیام دادن را بیش از پیش جذاب کند. حالا گفته می شود که این شرکت می خواهد ویژگی را عرضه نماید که به کاربران اجازه سرچ خودکار به دنبال استیکرها را می دهد. به خاطر بهره مندی از الگوریتم های هوش مصنوعی، این شبکه اجتماعی قرار است استیکرها را بر اساس متن نوشته شده نمایش دهد.

آن طور که از اسکرین شات های به دست آمده توسط WABetaInfo برداشت می شود، زمانی که واتس اپ استیکر پیشنهادی ارائه می دهد، آیکون مربوطه نمایش داده خواهد شد. در ادامه می توان روی آن آیکون ضربه زد تا تمام استیکرهای پیشنهادی را مشاهده کرد.

در حال حاضر تنها جستجو برای استیکرهای درونی و پیش فرض امکان پذیر است اما سازندگان استیکرها می توانند در آینده کاری کنند که مجموعه استیکرهای آنها با این قابلیت سازگار باشند و اموجی ها را با استیکرها هماهنگ نمایند. این ویژگی قرار است در آینده از طریق آپدیت نرم افزاری برای دو نسخه اندرویدی و iOS واتس اپ عرضه شود.

اگر برای استفاده از آن عجله دارید، می توانید گزینه آپدیت خودکار اپ استور یا پلی استور را بزنید و یا به صورت دستی مدام چک کنید و ببینید آیا به روزرسانی منتشر شده است یا خیر. با این روش، پیش از هر شخص دیگری از قابلیت های واتس اپ استفاده خواهید کرد. فقط توجه نمایید که گزینه دانلود تنها از طریق وای فای فعال شده در غیر این صورت از اینترنت داده بسته ای استفاده خواهد شد.

کاهش کارایی واتس اپ در صورت عدم تأیید قوانین مربوط به حریم شخصی

واتس اپ بالأخره اعلام کرد که در صورت عدم تأیید قوانین جدید حریم شخصی چه اتفاقی خواهد افتاد. لازم به ذکر است که این اطلاعات در سایت رسمی این شبکه اجتماعی منتشر شده اند.

کسانی که قوانین جدید را تأیید نکنند، مدام پیام اعلان دریافت خواهند کرد. پس از چند هفته، این پیام اعلان باقی خواهد ماند و حذف نخواهد شد.

زمانی که این اعلان باقی ماند، امکان دسترسی به لیست گفتگوها فراهم نخواهد بود. اگر در این حالت پیامی دریافت شد، تنها امکان اجرای آنها از طریق اعلان مربوطه وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که می توان تماس های صوتی و تصویری دریافتی را مشاهد کرد.

چند هفته بعد هم دسترسی به تماس های دریافتی و پیام ها مسدود خواهد شد.

واتس اپ تاریخ دقیقی برای عملی شدن این قوانین اعلام نکرده اما احتمالاً بازه زمانی مربوطه با توجه به هر کاربر متفاوت خواهد بود. به علاوه، مشخص نیست تاریخ 15 می که در گذشته اعلام شده بود چه ارتباطی به حالا دارد و آیا از آن زمان به بعد می توان از واتس اپ استفاده کرد یا خیر.

این شبکه اجتماعی یادآور شده که هیچ اکانتی را پاک نخواهد کرد ولی اگر شخصی این قوانین را تأیید نکند، با کارایی بسیار محدود واتس اپ روبه رو خواهد شد.

در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی، واتس اپ شرایط استفاده و قوانین مربوط به حریم شخصی را تغییر داد. این تغییرات بیشتر شامل نسخه تجاری این شبکه اجتماعی می شدند. لازم به ذکر است که اولین اعلان مربوط به این قوانین تازه بسیار نامفهوم بود و باعث شد در فضای اینترنت شایعات زیادی در مورد اتفاقات غیرواقعی در واتس اپ منتشر گردد.

با گذشت چند ماه، این شرکت در مورد قوانین تازه شفاف سازی کرده است. به علاوه، به نظر می رسد ضرب الاجل 15 می نیز حالا دیگر معنایی ندارد. با این حال، اگر قوانین تازه وضع شده تأیید نشوند، کارایی این شبکه اجتماعی بسیار محدود خواهد گردید.

 

 
منابع: phonearena.com و gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48975 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/18 تعداد مشاهده: 2288
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر